Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Isabelle Karlsson - 2 augusti 2011 23:32

Jag och Tyson ska åka till Mamma i Skara på Torsdag.

Det ska bli hur bra som helst.

Jag saknar henne och hade önskat att Rubinen hade legat närmare.

Men så är ju inte fallet så klart.

Men nu ska jag banne mej åka dit igen!

    Vi är banne mej bäst ihop <3

Av Isabelle Karlsson - 2 augusti 2011 22:43

Jag tror dom flesta vet att jag har bott i fosterfamilj hela mitt liv.

(i stort sett)

Första året bodde jag med min mor i Fritsla och hade tydligen en kontaktfamilj vid den tiden med, i ca 1år.

Det fick jag reda på för några dagar sedan när jag träffade mamman i den familjen.


Så här var det....


Jag åkte till marks assistans med Bettan, var där och pratade med Jörgen(min arbetsledare) och sedan säger han att han har en överraskning till mig, eller om mig.

Jag blev ju paff och undrar hur vet han saker om mig?

Jo, Jörgen hade pratat om mig med en tjej inne på marks(helt random) och nämnt då mitt namn och Sune i Sund(min fosterfar) och hon insåg då att det var jag, Isabelle som hon varit kontaktfamilj åt för ca. 21 år sedan.

Vi har inte haft någon kontakt överhuvudtaget för en massa orsaker som hon berättade som inte behövs tas upp här.

Vi träffades där och satt och pratade i flera timmar.

Så mycket som jag faktiskt inte visste om mig och mitt liv,

och nu sitter en helt okänd person och berättar saker om mig!

Det kunde även ha blivit så att jag skulle ha bott hos dom istället för hos mina fosterföräldrar, men blev inte så för några anledningar till,

som jag inte behöver ta upp här.

HUR STOR ÄR CHANSEN?

Att hon ska ha börjat jobba just där, som jag går in och söker jobb?

Och att Jörgen tyckte så mycket om mig att han pratar om mig,

med andra människor?

Hon var då mamman i min kontaktfamilj,

hon har en man och 2barn och även dom blev helt överlyckliga och hade börjat gråta när dom fick veta att hon hittat och träffat mig.

Hon har kort på mig ifrån när jag var liten,

väldigt kul med tanke på att jag inte har så många själv.

Jag ska träffa denna familjen framöver, få reda på mer om mitt forna liv.

Vad som hände, hur det var, vem jag var?


Är det inte sådant här man ska läsa om andra, läsa i böcker eller se på film?

Nejnej, missuppfattning.

Ni har just fått lära känna mig, på riktigt.

Isabelle Nastasha Karlsson.

Ni känner mig men ni vet inte vem jag är.

Vem är jag?

Vad brukar eran mamma säga till er i telefon..?

Ni har aldrig någonsin fått höra det jag har fått höra.

Av Isabelle Karlsson - 2 augusti 2011 20:55

Idag var jag och Anna på Liseberg och hade det AWESOME.

Kanon väder!

Men tyvärr var det lite fler än vi som var sugna

på Liseberg så var en del folk och långa köer.

Men vi hade det jätte bra ändå, åkte karuseller, spelade på hjul åt och grejer.

Vi åt: pommes&korv, sockervadd, slush, mat, glass..

  Kanin ballonger<3   Jukebox<3   Slänggungor <3Kaninerna hade uppträdande     OCH dom har gjort om Kållerado!!! Man kan ICKE komma ur torr längre!

Dom har satt dit mer spruta vatten grejer på vissa ställen å det var jag inte alls beredd på! Mitt hår blev helt pajj och ryggen helt pisseblöt, fast jag var torrast ut ur "båten"


Anna var dessutom 2kg toblerone! YEY!

Tack Anna för en awesome dag och det får vi absolut göra om! <3

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Skapa flashcards