Världens bästa Isabelle

Alla inlägg under september 2011

Av Isabelle Karlsson - 30 september 2011 23:11

Idag jobbade jag som vanligt 7-15, sen gick jag hem, åt och gjorde mig iordning.

Sen körde jag till Borås för att jobba lite till som dubbelassistans, vi åt på restaurang oliven och gick på dans på Parkhallen i Borås.

Sen skulle jag köra hem vid ca 21.30 BECKSVART! och förbannat tjock dimma.

Jag såg ungefär en meter framför bilen, i halvljus.

INGENTING förutom vitt om jag hade på helljuset.

Så efter att ha pendlat mellan 50 å 90 på 41:an(där det är 90) så svänger jag av till Kinna med tanken: "Det är inte lika dimmigt i byn"

Tro fasen det var lika dimmigt i byn, men jag tog med faktiskt hem, helskinnad.

THANK GOD!

  Mörkerfotografering.Dimmigt på Assberg.  Dimmigt på Assberg.   Dimmigt på Assberg.

Av Isabelle Karlsson - 29 september 2011 20:45

Idag har jag jobbat, 7-16.

Sedan gick jag hem, tog med mig Tyson och åkte och pantade flaskor o burkar.

Efter det åkte vi till Hanatorp och fotograferade.

JAG tyckte det blev bra kort men det är inte en jäkel som kommenterar varken på dayviews eller facebook så jag är nog ensam om det.

Jag gillar alla kort jag lägger upp för annars hade jag ju inte lagt upp dom.

           

Av Isabelle Karlsson - 28 september 2011 22:03

Tyson önskar sig den här fina tröjan ifrån petster.eu

Den kostar 399:- och Tyson skulle nog ha strl S :)

Bara så ni vet :D

Av Isabelle Karlsson - 28 september 2011 19:56

Titta vilka fina godisburkar som fanns på Willys idag!

Så jag var ju tvungen att köpa lite godis     Fick fylla på det godiset jag hade hemma med^^

Av Isabelle Karlsson - 28 september 2011 14:06

Härom dagen färgade jag mitt hår och nu har jag använt färginpackining ifrån Revlon professional, Nutri color creme 500.

Jag är nöjd men kommer forrtsätta använda inpackningen så det kommer bli lite mörkare :)

       Himlans fina kort.

Av Isabelle Karlsson - 27 september 2011 23:39

En gång var jag hårmodell åt min kära syster när hon jobbade på christers hair i kompassen i göteborg.

Att vara modell var nog en av de roligaste sakerna i mitt liv (hittills).

Jag tycker att jag blev jätte bra på detta kortet.

   (har tagit kort på ett kort jag har hemma, därav sugkvaliten)

Av Isabelle Karlsson - 27 september 2011 19:28

Idag var jag hemma hos mamma och pappa och hämtade min bil!

Den är hel och går framåt !

SÅ nu får ni passa er ute på vägarna :D


Imorgon ska jag åka och köpa en wonderbaum så bilen luktar gott med :)

Av Isabelle Karlsson - 25 september 2011 20:45

Igår var det kräftskiva och vi var massa människor!

   MUMMA!        Isabellen   Dorisen

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards