Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Isabelle Karlsson - 4 september 2011 21:46

Idag kom mamma och hämtade mig för jag var ensam hemma

med Tyson och hade tråkigt.

Så vi åkte hem till Sund, åt tacos, delade ut inbjudningar och kollade på tv.

Fotade även mormor och morfars tomater för dom ville ha kort på dom.

Riktig mysdag!

  Brorsan och Tyson när vi äter tacos :)   Mormor & Morfars tomatplantor! Fjäril på en fin blomma :)

       

Mormor och morfars trädgård :)

Av Isabelle Karlsson - 4 september 2011 21:39

Jag, Anna och Bianca åkte in till Göteborg för att shoppa i lördags.

Gick super bra! (bäst för Anna hihi)

Shoppade, åt mat, tog oss till Orient huset(som ingen av oss varit på förut men anna hittade)

Gick även in på zoologiska som låg brevid.

Shoppade lite mer, fikade och åkte hem.

Super bra dag!

Köpte inte såå mycket faktiskt;

Magskärp med en rosett, svart sjal, randig t-shirt, vit/rosa varmtröja, randig tröja, vitt linne, glittrigt diadem, leopard strumpbyxor.

Tror det var allt, någon godis och dricka å så med.

Bilder kommer upp framöver :)

Imorgon blir det Borås med Anna :D

   

             

Klicka på småbilderna om ni vill se dom i större format :)

Den sugar cane drickan rekomenderar jag INTE, smakade typ majs i rinnande form, fy fasen vad vidrig, jag tog en klunk och Anna en, sen fick det va nog.

Vilken strålande dag!

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Skapa flashcards