Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Isabelle Karlsson - 21 september 2011 21:20

Idag KÖRDE jag själv hem till mamma och pappa med Erics v70 som jag fick låna.

Eller ah, först slängde jag ihop massa saker som skulle med och som skulle slängas, så körde jag till MM och slände kartonger på deras återvinning, sen gick jag in på Djurmagasinet och köpte godis till Tyson och informerade Petra om att jag fått körkort.

Sen körde jag till Blomsterjätten och köpte blommor till mamma och pappa och en till morfar, han har varit så snäll och städat min bil in och utvändigt.

Sedan åkte jag hem för mamma och pappa skulle bjuda på fika för att fira att jag klarade körkortet!

Och mamma hade varit så snäll och bakat smörgåstårta som överraskning! :D

  Mamma är så himlans duktig! Den var lika god som den såg ut!   Dorisen var med och firade :) Tyson packade ner sig själv när vi skulle åka, fast han packade ner sig i fel väska!

  Blomman som mamma och pappa fick av mig :)

Av Isabelle Karlsson - 21 september 2011 12:06

Igår körde jag Erics bil från Sätila ända hem till Assberg :)

Gick lite hackigt och så, 3dje gången jag kör bensin bil så är rädd för att få kärringstopp. I Säffle körde vi med diesel.

Snart ska jag hem till mamma och pappa och fika o fira att jag klarade körkortet :)

Woho!

 

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards