Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Isabelle Karlsson - 2 november 2011 23:21

Jag köpte 2 linnen och ett par legging på Gina tricot idag, alla klädesplaggen glittrar  

Anna köpte sista kroppsglitterpudret på Make up store, det var jätte fint!

 

Tyson ville vara med och fotas(så klart) Så får bli en bild med Tyson och en utan!

   

Himlans jätte fint och jag får säga det själv!
Daniella hade köpt linnet med korset häromdagen men jag kunde inte hålla mig för det!
När jag såg det på reklamen var det kört, klart jag ska ha det!
Sen hittade jag det med döskallen och blev kär, och leggingsen fall jag pladask för så fort jag kom in i butiken.

Av Isabelle Karlsson - 2 november 2011 19:31

Idag körde jag till Anna och plockade upp henne, sen åkte vi till Borås för att käka på Thai Silk palace,

slösa pengar på kläder och jag hade tatueringstid.

Så vi åt en massa mat tills vi hade problem med att gå, sen kollade vi i några affärer

och jag hittade 2 linnen och 1 par leggings på Gina tricot.(bling bling)

Sen drack vi varm choklad, åt bulle och nötchokladboll på espresso house.

Sen fick vi bråttom för tiden hade gått så fort! Så vi skyndade till Pistolero för att komma i tid .

Väl där pratade vi med Malena om hur jag ville ha det och så och hon fixade iordning och sedan var det dags.

Gjorde inte alls ont och jag blev jätte nöjd!

Tack Malena, alla borde gå och tatuera sig hos dig! -----> http://www.jorgentattoos.com/ 

 

Vi älskar buffé mat!

 

Och självklart älskar vi varm choklad.

 

Jag och Malena, jag var väldigt inne i att läsa i tidningen .

 

lalala, during process.

 

Resultat, jag är nöjd, och det kommer antagligen läggas till saker i framtiden, men nu ville jag bara ha text!   



Av Isabelle Karlsson - 2 november 2011 12:26

Ja herregud, vad ska man kalla denna hårfärgen? Igår tyckte jag det såg ut som koagulerat blod..

Blev inte som det skulle men idag gillade jag det faktiskt, ganska fint faktiskt.

Kunde ju ha blivit mycket värre, men blev väldigt rödbrunt.
 

Tänk inte på frisyren! Mahogny kanske?

   

Jag ser naken ut...Jag har tubtopplinne på mig ju!

För att nu ska jag åka till Anna sen åker vi till Borås å pistolero..för idag är det min tur!

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Skapa flashcards