Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Isabelle Karlsson - 5 november 2011 22:47

Sitter och kollar på Benjamin Buttons otroliga liv.
Är tänkt att jag ska hämta min brors dotter om ett tag för hon och hennes pojkvän har varit på Halloweenfest.
Ska bli kul att se hur dom ser ut!
var hemma hos mamma och pappa innan och åt tacos, mums! 

Jag tänkte få tummen ur och skriva ett personligt brev snart, så jag kan lämna in det och hoppas på att få mera jobb.

Är lite halv trött just nu måste jag erkänna. 

Förresten! Snart är det jul och jag längtar faktiskt lite, det är så mysigt med alla lampor, glitter och röda saker!
Får hoppas att det inte blir förbannat kallt, men lite snö vill jag ha så jag kan åka pulka!
Tack för mig.

   

Av Isabelle Karlsson - 5 november 2011 16:32

Idag låg Tyson i min svea väska (som min isbjörnsklänning ligger i om ni undrar vad fluffet är)
och katten posade så fint på golvet så!

   

Av Isabelle Karlsson - 5 november 2011 16:24

Idag åkte jag och monica till kungsbacka för att säga hej till min syster i sin frisörsalong som öppnade idag.

Det var jätte fint!
Sen åkte jag och monica och åt mat i Kungsmässan.
Jag hittade ett skyltfönster som stod och skrek mitt namn, jag ville ha allt!

   


 

Pasta  som jag och Monica åt 

Av Isabelle Karlsson - 5 november 2011 10:03

Tyson ska ha all uppmärksamhet och ska vara med på alla kort!
Tänkte ta kort på mina sockar och vem satte sig framför kameran?
Jo lilla skrutten, så vi börjar dagen med dåliga kort.
Snart åker jag och mamma iväg till min syster som har premiär öppning på sin frisörsalong i Kungsbacka!

   

Av Isabelle Karlsson - 5 november 2011 00:32

Här sitter jag å kollar på läskiga Doom filmen. Fula monster som alltid hoppar fram när man inte tror det. 
Jag och Tyson käkar gurk- å morotsstavar med Holiday dip, fint skare va på en Fredag.
Eller ah just nu är det lördag och jag ska snart sova.


Förresten, vet ni hur svårt det är att smörja sin tatuering själv emellan skulderbladen?
Kommer vara vig som fasen när den har läkt!
   

Mumsfillibabba! 

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards