Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Isabelle Karlsson - 15 november 2011 23:30

Har glömt att säga att jag och eric kollade på 3 Grimm avsnitt innan idag, jag älskar den serien!

Och kommer antagligen börja följa den.
Är nästan lika exalterad som när första heroes avsnittet gick på svensk tv. 

Ganska dåliga effekter och så men jag gillar den ändå och den har en perfekt blandning av allt.
Så den rekomenderar jag starkt att se på..torsdag 20.00 på 6an.

 

En kille som jobbar som polis och hans faster(tror jag det var) kommer till han och håller på att dö och då får han reda på att han är en av de sista Grimm som lever så han får ta över att passa en nyckel och söka upp de "onda". 
Grimm familjen hade en "förmåga" att kunna se de ondas riktiga utseende och för alla andra såg dom ut som vanliga människor.  Så nu ska han klara av att både vara polis och söka upp onda varelser. 

 

Typ Claire Coffees typ"onda utseende" störde jag mig en del på..

Det hade kunnat göras så mycket bättre, men det var inte så bra.

Men när man är inne i serien tänkte man inte jätte mycket på det faktiskt.
(Förutom när det kommer in någon ny ond med fulare specialeffekter) 

Av Isabelle Karlsson - 15 november 2011 23:26

Nattamat är alltid det bästa, apelsinjuice och toastmackor med; räkor, julskinka, ost och champinjoner.

En salig blandning men jag gillar att lägga ihop allt jag tycker om på en gång.

Mums!

 

Av Isabelle Karlsson - 15 november 2011 21:15

Innan jag åkte hem till mamma och pappa gick jag över till Pauline och lämnade lussekatter, hon blev glad och fick en mysig kvällsfika. Sedan lämnade jag lussekatter till mamma och pappa.
Efter det åkte jag till Levin för att lämna sockar jag köpt åt han när jag var på ullared, han fick också lussekatter, sen gick vi på en promenad med Jaxon, Märta och Tyson. 
Det var kallt men gött att få sig en promenad och hundarna var så duktiga! 

Sen åkte jag hem och hade fått paket på posten, mina nagelpenslar jag hade beställt, YEY! *happyface* 

 

Av Isabelle Karlsson - 15 november 2011 18:01

Nu var dom fääääääääärdiiiigaaaaaa!

Och himlans goda blev dom också., till och med Eric smakade.

Tror jag ska åka till mamma och pappa med några snart.

Har även liten julstämning med papparkakor, ballerinakakor med pepparkaksmak och Blossa glögg.

"B-L-O-S-S-AB-L-O-S-S-AB-L-O-S-S-A Glöggen heter BLOSSA. "

   

Mums på allt! Jag vill ha massvis med snö också.

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards