Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Isabelle Karlsson - 19 november 2011 13:30

Idag var jag hos systeryster och Larsson hela dagen.

Vi jobbade, fikade, åt mat, systeryster fick paket av mig för hon hade fyllt år, jobbade lite mer, åkte och tog in hästarna och gav dom mat, martin kom dit, åt hemmagjord pizza som var super god och spelade UNO.

En superduperbra dag!
Martin hade tänkt cykla hem men jag skjutsade honom för jag drack inget. Och gudars vad dimmigt det var!
Fick köra i 40 hela vägen och bromsa för ett rådjur.

Jag såg typ ingenting alls, men martin kom av där han skulle och jag klarade mig helskinnad hem. 

   

Paket till Systeryster som jag slog in lite fint.                    Idag såg man inte den fina utsikten lika bra.

   

Himlans massa dimma                                                   Tyson hörde en fyrhjuling som var intressant.

   

Leroy och Tyson. Och Tyson var inte alls nöjd över att Leroy satt i hans väska!

   

Uno med epic korten!


   

Tyson deckade i sin väska.                                                 Mysfaktor 100.

   

Systeryster jätte goda kladdkakemuffins!                                               Leroy deckade också till slut.

   Solklar vinnare med marginal!

Tack Systeryster och Larsson för en jätte bra dag!

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards