Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Isabelle Karlsson - 23 november 2011 21:25

haha i brist på annat så tar jag fram min gamla powershot s5is och fotar mig själv.

Tragiskt egentligen, säkert bara en undanflykt för att slippa sticka ut och springa.
Men nu ska jag kanske börja träna..ska bara prata klart med friskis och svettis.

         

"I'm so magic, I puke rainbows and shit pixie dust."

Av Isabelle Karlsson - 23 november 2011 19:56

Inatt sov jag och Tyson hos mamma och pappa för att jag och pappa skulle åka till Ryasjö och jobba.
Det var en konferans på en hästgård och vi skulle servera morgonfika, lunch och eftermiddagsfika.

Allt gick jätte bra för en gångs skull! Inget gick fel och vi var inte stressade. Första gången någonsin.

Det gjorde vi as bra.

   

Pappa                                                                     Hästar.

   

En häst med ett hjärta på rumpen.                           Visning av plöjning.

   

Nyfiken häst.                                                           Isabellen dricker kaffe ute i kylan.

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Skapa flashcards