Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Isabelle Karlsson - 24 november 2011 21:33

Woho prövade mina glitter leggings jag köpte i Borås för ett tag sen.
Dom satt som en smäck och ska användas snarast möjligast, typ imorrn.
Frågan är bara vad man ska ha till, blir kallt om man bara har linne om man ska röja runt ute i Borås.

Så ja, jag ska på personalfest: äta ute, spela biljard och gå ut. Lär ju bli awesome.
       

Av Isabelle Karlsson - 24 november 2011 18:59

Jo musiknaglar på vänsterhanden, men jag kan inte alls måla högerhanden så.
Så det fick bli shatternails! O.P.I har ett sådant svart som jag har fått av Eric, men har inte använt det.
Men det blev ju ganska bra faktiskt, det blev matt men ska se om det funkar att ta topplack över.

Så helt olika teman på naglar. men men, det blir bra ändå.

 


Tänkte även att ni ska få se hur det ser ut när jag håller på att måla mina naglar.
Nu använde jag inte så många färger så står inte så många framme. 
Så ganska milt kaos, behöver även nu nagellackslåda, eller snarare en till,

locket går inte på när jag lagt ner alla grejer.

 

Någon som vill komma hit och måla sina naglar någon gång? Kan ha nagellacks party.
Så inte mina lack torkar utan används. 

-------------------------------------------------

Ändrade mig, tog ett lilaglitterlack över, så redigerar inlägget, haha.
   

Av Isabelle Karlsson - 24 november 2011 18:43

I brist på annat som vanligt, haha. 
Hade tänkt måla naglar med spelkorts tema för hittade en tjej som hade gjort as snygga sådana.
men gör det en annan dag !
Nu blev det dom här, frågan är bara...vad ska jag måla på högerhandens naglar?

   

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards