Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Isabelle Karlsson - 1 december 2011 22:53

Så hittade ett recept på cake pops, och ni vet att jag vill göra alla pilliga saker som är fina?
Herregud säger jag bara, man får nog vara lite snabbare än vad jag är, eller vara 2.
Men men jag blev klar och bara 2 hamnade på golvet, woho!

(var lätt irriterad ett tag men det gick över)

 

Här har jag gjort hälften redan, men det var inte så svårt(förutom att min magicbullet inte gjorde som jag ville)

   

Dekorationer! massa strössel!

   

Bollar och strössel                                                   Nemen hoppsan, den här söt monstret hamnade i backen.

   

FFFFÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRDIIIIIIIIIIIIIIIG!


 
2 packet Ballerina orginal
100 g Philiadelphiaost light
200 g vit choklad

Mixa Ballerina kakorna så de blir till smulor.
Tillsätt först hälften av Philiadelphiaosten och blanda.
Tillsätt sedan resten.
Det ska bli typ som en kladdig deg som man kan forma.
Rulla de så som du vill ha det.
Ställ sedan in de i kylen i ca 30 min.

Så länge kan man fixa små pinnar/tandpetare till att sätta i de.
Smält chokladet i vattenbad. När det är rinnigt doppa toppen av
pinnarna/tandpetarna o tryck ner de i bollarna.
Ställ in de i kylen igen för ca 10 -15 min.

Doppa de sen hela bollen i chokladen och ställ de på något
som man kan låta de stå upp. Eller sätt de på en tallrik.
Ställ de i kylen igen och ta ut de när du tycker att det e bra.

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards