Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Isabelle Karlsson - 4 december 2011 23:24

Målade vitt lack, duttade på olika färger med en vanlig smink svamp, målade ränder med en smal pensel och sedan ett genomskinligt topplack på :) Klart!

   

Av Isabelle Karlsson - 4 december 2011 01:19

Idag slängde jag ihop lite grejer och åkte till syster yster och larsson som vanligt på Lördagar(bra helgs nöje)

Men det var lite väl dåligt väder så vi stannade inne, fikade, fikade, åt och kollade på tv.

Och jag såg ladan för första gången sedan den rasade ihop av stormen i söndags.
Sedan åkte jag till min bror Claes för det börjar ju typ bli tid att ha på vinterdäck. (läs: ÄR tid)
Satt hos honom och pratade och min andra bror micael var också där.
Vi kom fram till att jag hade på två m&s däck och två sommardäck så imorgon åker jag till han igen så är han snäll och sätter på två vinterdäck.

På kvällen blev det glögg och pepparkaks mys hos Sebastian och Maria i Fritsla, blev lite trivial pursuit med!
Hur mysigt som helst, himlans bäst kväll med trevliga människor.

Nu är klockan mycket så jag ska gå och sova så man orkar gå upp alls imorgon. Natti.

 

Smyg övar på bokeh typ hela tiden, det går inge bra alltså.

   

                                                                    Jätte trasig.                                                              

     

Massa olika glögg smaker, godis, kakor, bullar..                              Trivial pursuit!

Av Isabelle Karlsson - 4 december 2011 01:11

make an avatarNu var ladan lite lägre än vanligt när jag var där idag, kära Berit som var på besök i Sverige i söndags

hjälpte så gärna till att blåsa på lite!

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards