Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Isabelle Karlsson - 12 december 2011 20:39

Igår åkte jag och Tyson till mamma och pappa och sov över där, för idag åkte jag mamma morfar och mormor till Gekås tidigt på morgonen.
Tyson fick stanna hemma med Doris och pappa. 
Hittade massa julklappar och lite grejer till mig själv, det roligaste var nog mobilskalet..

Fick tag i en regnjacka(för jag äger ingen) så nu har jag blivit vuxen och äger både regnjacka och reflexväst.

Tyson fick 4paket hundgodis och en jacka..men jackan var för liten *snyft*
Hittade även en jätte fin"julgran" inne på skoboo.


     

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Man ska ha grannar som vinner 4kg choklad på Liseberg!
Gulliga Jennifer som slagit in 2 chokladkakor och hängt på våran dörr!
Mums! 

Av Isabelle Karlsson - 12 december 2011 20:14

Nehe du tack du! Nu fick det vara nog, efter ett års kämpande med min navelpiercing som vägrade läka(och nu blivit någon infektion) så fick den åka ut! Skippar även att ha navel å satte dit ett hjärtplåster istället.
Tycker det är as snyggt med piercing i naveln men det var inte värt det och kommer nog inte göra om det då det gjorde så satans ont. Kanske 3:dje gången gillt i näsan? 
   

Det är inte kärleks handtag, det är höftben, bara så ni vet.

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards