Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Isabelle Karlsson - 18 december 2011 22:11

Idag gjorde jag hemmagjord pizza till mig och Eric. men han var inte hungrig så jag fick äta själv.
Jag använde:

Hönökaka

Tomatsås med italienska kryddor.

Skinka
Färska champinjoner
Minimajs

Riven ost

Pizza kryddor


Och så gjorde jag vitlökssås på gräddfil, pressad vitlök och aromat.

Herregud vad gott allt var!
Får defenitivt göra det någon mer dag.

Skadade även mitt ben med en järnkratta idag, haha idiotiskt.

   

Min pizza jag gjorde.                                                Mitt lår som är pajj.

Av Isabelle Karlsson - 18 december 2011 21:59

I lördags och söndags har jag varit hos Josefine och Peter på deras gård och hjälpt dom som vanligt :) 
Denna helgen plockade vi ner alla tegelpannor ifrån ladan, det var jobbigt men kul!
Tog bara 2 dagar, kändes som om det skulle ta hur lång tid som helst men vi var så effektiva så!
Kommer nog ha träningsvärk i veckan. Flyttat några tusen tegelpannor!
På kvällen kom Anna, Martin och Lasse, vi åt mat och spelade UNO.

Har haft jätte kul hela helgen!

   

Så här ska inte ett tak se ut.                                   Josefine och Peters gård.

   

Josses kladdkakemuffins, mums!                             Tussen myser.

   

Plocka o slänga tegelpannor!                                    Josse var så duktig så :)

     

På söndag em grillade vi korv .                                Josse och Peters mysiga kök!  *vill också ha*

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards