Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Isabelle Karlsson - 19 december 2011 23:10

Imorse på min lediga dag gick jag upp klockan 6 för att Mobergsgolv skulle komma klockan 7. 
Så dom bytte golv i köket och jag drack kaffe i soffan.
Sedan möte på marksassistans med Görgen, pratade även med Anette och precis när jag skulle gå ringde Görgen så gick och pratade med han igen och insåg att allt gått bra och att han gärna hade med mig till Borås till en familj där. 
Så jag fikade och sedan åkte vi dit, var där till 17 och sedan fick jag skjuts till kontoret så jag kunde ta bilen hem.

Väl hemma ville jag göra likadan pizza som igår så åkte till Lidl och köpte riven ost.
Sedan hem och göra pizza, då jag inte hunnit äta något riktigt på hela dagen.
Super god idag med!

Golvet blev mycket bättre än jag hade tänkt mig ! Och blev jätte cleant ljus i köket nu.
Innan hade vi någon gul/brun matta med prickar eller något, ful var den och golvet såg alltid smutsigt ut.
Nu är golvet fint! Får se om vi får fixat tapeterna med :)

Av Isabelle Karlsson - 19 december 2011 20:56

       

Av Isabelle Karlsson - 19 december 2011 19:25

Idag fick jag min första julklapp för detta året.
Den var av familjen Stjärna och det var ett jätte fint halsband.

Jag blev jätte glad och tycker om det!

   

Tack hela familjen!   

Av Isabelle Karlsson - 19 december 2011 10:25

Idag har jag målat mina naglar rosa.

Först grundade jag med ett väldigt ljust genomskinligt rosa nagellack som baslack.

   

(Depend nr 03)                                                                                           (IsaDora 119 smashy cerise)

Sedan duttade jag på nagellack i olika nyanser av rosa i olika lager tills jag blev nöjd.

   

(China glaze 108 degrees)                                                                                                 (MNY 142a)

Jag använde 3 olika rosa, och sedan målade jag på med glitter längst ut på tippen.

   

(OPI teenage dream)                                                                                         

Sedan lite mer glitter över nästan hela övertoningen, och sedan tar jag bort allt utanför med lite aceton på en tops.

 

Sedan ett klarlack över och voila! Klart :) (IsaDora 600 clear)

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards