Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Isabelle Karlsson - 26 december 2011 18:28

Firade jul hemma hos mamma och pappa och det var jätte mysigt.
Alla åt mat sen risalamalta och sedan kom tomten och delade ut paketen.

När alla åkt hem så kollade jag, mamma, pappa och brorsan på filmer och bara myste.

 På juldagen åkte jag hem och pussades med Eric och bytte paket, mitt paket var att vi ska åka till göteborg någon dag och äta på restaurang och kolla på bio, jätte bäst present   

Sedan åkte jag hem till systeryster och Peter så bytte vi paket,

josse fick ett armband och ihop fick dom ett charad spel.

Jag fick oengar och jobbarbrallor, så nu kan jag jobba ännu bättre, nu ska ladan banne mej rivas!
Sedan åt vi tacos och kollade på indiana jones och sedan sov jag över hos dom.

På morgonen idag åkte jag och Josse till Sund och lämnade Tyson där.

Sen blev det mellandagsrea shopping i Knalleland!

Vi handlade på Gina tricot först och jag fick tag på 5 par jeans, 2 strumpbyxor och lite småsaker :)
Super bra helg !!

             

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards