Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Isabelle Karlsson - 28 december 2011 21:52

Hittade världens finaste bajspåsar häromdagen i Borås, köpte dessa rosa till Tyson och Tyson gav bort svarta med vita döskallar till Bianca i julklapp :3
Så himlans fina, nu blire kul att gå ut å plocka bajj! Haha
Ne men roligare än en tråkig svart påse utan handtag.

   

Av Isabelle Karlsson - 28 december 2011 15:20

Häromdagen fick jag veta att jag vunnit en av http://sushiflavour.blogg.se/ bloggtävlingar.

Så idag fick jag hem mitt fina armband som hon har gjort!

Väldigt bra present till sig själv nu i jul tider :)

   

Så fint så man vill äta upp det!
Kolla gärna in hennes blogg för att se mer fina saker hon har gjort :)
http://sushiflavour.blogg.se/ 

Av Isabelle Karlsson - 28 december 2011 00:00

Åkte hem från kungsbacka och köpte med mig sushi och blev himlans glad över att Carrow och Peter var där så jag fick säga hej då innan dom åker till Gotland imorgon.
Sen hem och mysa med Tyson och äta upp min sushi.

Sen kollade vi på film och åt popcorn.

Jag har haft en förträfflig dag.

 

10bitars sushi (utan wasabi) 80:- på Casablanca.

   

Popcorn                                                                                                     Ett par av mina nya jeans.


 

Mitt hår som det ser ut nu! är ju inte så skarpa linjer egentlogen, bara blixten som krånglar till allt.

Men gud vad jag är nöjd!

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards