Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Isabelle Karlsson - 17 januari 2012 20:05

Jag önskar mig alla saker lika mycket så dom kommer inte i någon speciell ordning.

(klicka på bilden för att komma till hemsidan där produkten finns)

  Glittrig datamus                                        Paraply med "stjärnhimmel"

                        

eller--->                                                              Rosa glasburk

                        

  Macroobjektiv till mobilen                                 Muffinsplåt

                               

  Ekorrelampa                                                       En rosa matta

                                


 Rosa kökskniv                                                     Glittrigt linne

                               

 Toarulleförvaring                                                  Rosa mjukisbyxor

                                   


Så länge saken glittrar, är rosa eller lyser,
så kommer jag tycka om saken i fråga.
Pengar/trisslotter är också uppskattade då jag sparar pengar just nu

 

Woho ses den 11februari!  

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards