Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Isabelle Karlsson - 22 januari 2012 19:16

And so I cry sometimes when I'm lying in bed
Just to get it all out what's in my head
And I am feeling a little peculiar
And so I wake in the morning and I step outside
And I take a deep breath and I get real high
And I scream at the top of my lungs, what's going on ?

2012-Massa nyårslöften.

Det kommer hända massa saker detta året och det ska bli det bästa året hittills.


Lack of money är det enda som inte är bra just nu.

Imorgon ska jag jobba kl 8 till tisdag kl 8, awesomeness.

Har saknat att jobba dygn!

Så nu ska jag packa ihop lite saker, har redan gjort fruktsallad som jag ska äta till frukost imorgon.

Packade ihop mina julsaker och körde dom till mitt rum hos mamma & pappa så dom slipper ta plats i våran lilla skrutt lägenhet med möglit förråd.

Hur gör man för att gå ner på de ställen man vill?
 Nyckelbenen och skulderbladen behöver ju inte direkt sticka ut mer

men det är det enda kroppen tar av när jag äter nyttigt.

Benen, rumpan och magen ändrar sig inte ett skvatt.

Bajs.

 

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards