Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Isabelle Karlsson - 24 januari 2012 22:23

Idag slutade jag 8 i Borås(jobbade dygn) sen åkte jag hem för att hämta Tyson och sedan brummade vi iväg till Hedegärdessjön för att fotografera.
Blev MÅNGA fina kort som jag tycker om, tråkigt att folk inte kommenterar dom så man får höra vad andra tycker.

Jag och Tyson blev nöjda iaf.

Sedan åkte vi hem o jag bytte byxor för jag satt på huk och blev pisseblöt av snön när vi fotade.

Brummade vidare till Anna och Bianca där vi fotade voffar, kollade på Animal planet och pratade.

Anna behövde sätta in sin pengapåse på banken så släppte av henne där när jag skulle till Mamma och Pappa.

När jag sedan kom fram fick jag åka till morfar så han kollade så min bil klarade massa minus.

Hemma sedan så åt jag mat, pratade med mamma, hjälpte pappa med några grejer på datorn, Fotograferade Tyson och Doris. 

Sedan åkte vi hem och redigerade bilder, jag och Tyson  

Destu mer jag kollar på denna bilden, destu mer tycker jag om den.

Väldigt simpel, men sen funderar man och kollar lite extra.. I like it.  

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards