Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Isabelle Karlsson - 31 januari 2012 20:55

Känns skönt att vara timanställd så att folk kan ringa helt plötsligt och undra om man kan jobba.

Självklart kan jag det! (om jag inte jobbar redan förstås)

Jobbat idag och ska jobba imorgon, sedan jobba som vanligt torsdag och fredag.

Blev 34 EXTRAtimmar i Januari, yeah!

Fick även reda på idag att min arbetsintervju hade gått bra och att jag går vidare till att få gå brevid på prov för att se om jag passar, typ "sista steget" innan jag får reda på om jag får jobbet.

Men är inte nervös för det är ju bara till att vara sig själv, och om jag inte passar så är det ju tydligen inte mig dom vill ha.

Fick en fin mössa av erics föräldrar idag, även en liten fin nyckelring med en glödlampa som lyser i olika färger.

Blev jätte glad!

Men nu måste jag göra mig iordning inför att sova för jag är dödstrött men gud vad kul jag har på jobbet!

Så god natt !   

 

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Skapa flashcards