Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Isabelle Karlsson - 15 februari 2012 21:56

Har ni läst liftarens guide till galaxen..? Det borde alla göra.


Idag gick jag brevid på ett jobb 8-12.30 sen åkte jag hem, åt lite fort och tog med mig Tyson sen bar det iväg till Levin där vi tog en lååång promenad på ca 2mil med hundarna. Fick bära Tyson där snön var djupare än han var hög.
Gick super bra och dom gick så bra ihop, var himlans skönt väder att vara ute i även om det blåste en del ibland.

När vi kom tillbaka åkte jag och Tyson till mamma och pappa, drack en kopp kaffe, vilade och gjorde sedan iordning oss för kalas för min bror. Så vi åkte upp till han, åt smögåstårta och hade det trevligt.

Systeryster och Herr Larsson kom dit dom med, så vi diskuterade helgen lite, kanske blir att åka pulka och dricka cider. Blir skojj i vilket fall vad vi än gör!

Nu sitter jag henmma igen och tar det lugnt, ska sova strax för är dödstrött och ska jobba imorgon.

     

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Skapa flashcards