Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Isabelle Karlsson - 20 februari 2012 20:11

Dagen började med att jag gick upp vid typ 9 sen gick jag och duschade.
Gjorde mig iordning och gick ut med Tyson på kisserunda.

Sedan åkte jag till Kinna för att fika med Malin och där satt vi en bra stund.

Sen gick jag till MBAB för att hämta ut ett nytt hyreskontrakt på lägenheten så vi kan skriva på och säga upp den.

Efter det gick jag och solade i en kvart, så sjukt skönt! Var alldeles för längesen.


Åkte till djurmagasinet för att hälsa på och då var Levin där och jobbade så hjälpte han med fiskarna. 

Jätte bra sätt att komma över sin fiskfobi! Vi fikade och busade med hundarna med.

Sen åkte jag hem och hämtade Tyson och åkte hem till mamma och pappa för att umgås, efter en stund såg jag att systeryster åkte upp till stallet så då åkte jag dit för att säga hej till henne och Peter, då satt vi där en stund tills dom skulle åka hem.

Plockade upp Tyson på vägen hem och stannade på Willys och små handlade och nu är jag hemma!


Vilken förbannat go dag !

 

Vi flyttade några fiskar och sedan skulle det i nya fiskar.

 

Var på på bröllopsmässan i Åhaga i söndags för att vara nagelmodell åt Helena. Super nöjd!

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Skapa flashcards