Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 20 juni 2012

Jag vill bara ha det så

Av Isabelle Karlsson - 20 juni 2012 23:12

Du kommer aldrig


Det går så lätt, vi bygger ett slott av luft.
Bortom allt sunt förnuft för att vi båda vet.
Det känns så rätt – Jag vill bara ha det så.
Jag vet hur det blir ändå.


Du kommer aldrig behöva mig som jag behöver nån som du.
Du kommer förlora mig som jag förlorar mig i dig.
Förlorar mig i dig.
Jag förlorar mig i dig.


De’ e’ inte lätt – Du e så löjligt svår.
River upp nya sår. Får mig att tänka på.
Om vi var rätt. Vi blev ett tidsfördriv.
Men allt stod still, ja allt stod still.


Du kommer aldrig behöva mig som jag behöver nån som du.
Du kommer förlora mig som jag förlorar mig i dig.
Förlorar mig i dig.
Jag förlorar mig i dig.


Låt oss falla lite till – För vi vill.
Tänk om det fanns ett enkelt sätt.
Vi leker så länge det känns bra.
För vi vill… Vill ju faktiskt – Vill!


Du kommer aldrig behöva mig som jag behöver nån som du.
Du kommer förlora mig som jag förlorar mig i dig.
Du kommer aldrig behöva mig som jag behöver nån som du.
Du kommer förlora mig som jag förlorar mig i dig.
Du kommer aldrig behöva mig som jag behöver nån som du.
Du kommer förlora mig som jag förlorar mig i dig.
Jag förlorar mig i dig.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards