Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

Shopaholic, igen.

Av Isabelle Karlsson - 25 juni 2012 21:01

Var på Frösunda och fick mitt schema idag! Så sjukt skönt att veta hur man ska jobba framöver.

Så man kan ta extrapass när man är ledig! Haha

Sen blev det en sväng till Borås för jag skulle lämna tillbaka 2tröjor som inte passade alls ifrån förra gången jag släppte lös min inre shopaholic.

Så lämnade tillbaka dom och istället blev det: Jeans, linne, "strandklänning", klänning, trosor, spegel, hårinpackningsgrej..

Sen åkte jag till Nellys outlet på Åhaga, igen.

Hittade 2par skor, frank dandy mjukisbyxor och sockar.

Dessutom köpte jag fristads jackor till pappa och min bror, mjukisbyxor fick dom med! fast pappa använde det inte så ofta så min andra bror fick bli vid dom för han var i behov av nya.

Mamma fick massa sockar ! Hihi

Sen när jag åkte hem till dom var inte mamma hemma så jag var lite snäll och dammsög alla golven :)

Hon blev jätte glad! Hjälpte henne med sin hempermanent med.

Himlans snäll Isabelle idag! 
Nu sitter jag och lyssnar på musik, väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga upp det massa sockar.

Tror taket kommer regna in snart, det låter så i vilket fall.

I veckan ska jag passa Josse och Peters hus, skoj att prova på hur det känns att ha ett eget !


Dessutom ska jag i veckan: gå brevid på nytt jobb, jobba i skene, jobba helg i Borås.

Cash is king and thoughts sucks! yey!


   

Okey, mongoposer, men man måste ju se hur linnet ser ut på baksidan med.


Min telefon har ringt idag, jag svarade inte.

Jag vågar nog inte. Vilket tillstånd är du i?

Jag har inte ens lyssnat på telefonsvararen.

Jag vill må bra nu.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards