Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 27 juni 2012

Passar hus!

Av Isabelle Karlsson - 27 juni 2012 19:53

Idag har jag vart på brevidgång igen, gick superb! Sista gången innan jag ska jobba själv.

Åkte sen hem och slängde ihop allt man kan behöva på typ 4-5dagar.

Och dom som känner mig vet att jag packade för ett halvår...

Glömde antagligen ingenting iallafall!
Så ja, jag ska passa josse och peters hus, eller ah snarare mysa med lilly och tussinussen <3

Tussinuss ligger på min datorväska jämte mig på bordet, lilly i fotöljen och tyson myser i solen på golvet.

Var ute och solade innan men en myra bet mig så vågade inte ligga kvar, det sved jätte mycket faktiskt!
Nu är det rödflammigt och gör lite ont, uhu.

Fick dra åt mig lite sol iaf, tänkte ta en promenix ner till sjön snart för att få rört lite på mig.

Så skönt det är här ute! Helt tyst, fritt och lugnt.

Till skillnad ifrån assberg, tror dessutom någon slangat ur all min bensin för hade typ INGET alls kvar i tanken  och tankade häromdagen och har inte kört så vidare värst mycket. 

Bara att se glad ut och tanka, för 470:-! brukar tanka för hundra kronor mindre så lär ju vart tomt i tanken.

Skit samma, någon människa blev väll glad iallafall.

 

Nu ska vi inte ligga på latsidan, Häpp Häpp!


          

Fjantentanten Isabelle Nastasha Karlsson

           

Prrr vädret <3

Bigaråer, solande Tyson, Huset och Myrbett(längst upp till höger på armen)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards