Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 28 juni 2012

Herregud

Av Isabelle Karlsson - 28 juni 2012 23:07

Jadu världen, jag ska vara ledig nästa Fredag och åka här ifrån.

27mil längre bort.

Det är väll alltid nervöst att åka nya tågresor, byta i städer man inte ens vet vart dom ligger.

Det lär vara värt nervositeten, väntan, tågresan, pengarna...

Det ska bli en awesome helg helt enkelt.

58timmars jobb kvar tills dess.

Jag har bokat resa hem igen, oroa er inte.

Ni får tillbaka mig.

Att lära känna nya människor och inse att dom är underbara.

Att hitta människor man kan vara sig själv med.

Att man känner att man duger som man är.

Att få sms utan att behöva höra av sig först.

Att bara göra saker på impuls.

Att lita på människor.

Att känna.

Falla fritt.

Tro, hoppas och älska.


Det är bara att köra på.

Det kan som värst gå åt helvete och då är det bara till att börja om ifrån början.

Det är bättre att ha chansat och kraschat än att leva med ovetskapen om hur det hade varit.

Och det är inte alltid man kraschar heller.

det snurrar i min skalle.

Nehe du tack du världen, jag kan inte sätta ord på något för jag förstår ingenting.

Ville bara nämna mina biljetter så ni vet att jag är borta nästa helg.

Om inte människor ångrar och ändrar sig vill säga.

Jag hoppas det blir av. 

Hoppas. Hoppas. Hoppas. Hoppas. Hoppas. Hoppas. Hoppas.



Nu måste jag sova.

För jag är nervös.

Imorgon börjar jag inte innan 11, så sjukt behövligt.

Tack för idag Isabelle.

Lita aldrig på någon.
 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Skapa flashcards