Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 5 juli 2012

Feeling great

Av Isabelle Karlsson - 5 juli 2012 23:50

Jobbat 11-18. tagit det lugnt, packat lite och promenixat med Simon.

Skönt att bara gå, prata av sig och lyssna.

Tror vi nu förtiden pratar alldeles för lite om hur vi mår och om hur vi känner.

Man måste göra det ibland och inte bara stänga in allt.

Jag vet att jag är skit dålig på att prata om hur jag egentligen mår, därför det ibland kommer väldigt sura inlägg här.

Så mycket lättare att bara skriva ner alla sina känslor när man mår dåligt.

Och folk älskar att vältra sig i andras olycka så detta inlägget lär få mindre läsare än de andra jag brukar ladda upp.


Jag borde packa klart, jag åker ju imorgon 10.30

Men åh jag klickade in mig på en awesome spotify lista med bara gammal hederlig techno, Lycka <3

Vill sitta och lyssna i mina steelseries heeeela natten!

Men är väll bäst att packa så man får med sig allt, ska ju ändå en bit bort haha

Har fixat massa musik till min ipod så jag får en awesome resa. 

Kommer dock sakna min lille skrutt hund jätte mycket!


haha men shit, åker om typ 10 timmar. kanske borde sova lite med..

Nu packa å SÖVA. over and out, see ya soon.


          

                                           Hade en liten  chihuahua i knät på jobbet ^^

           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards