Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 6 juli 2012

Mini semester

Av Isabelle Karlsson - 6 juli 2012 12:48

You are not going to ruin my weekend!
Puh, jadu världen nu ska jag va på bra humör men det är inte jätte lätt.
Alltid när något awesome ska hända så plingar det i telefonen.
"Men du kan lita på mig nu, det är inget"
Jag ljög och sa att jag litade, men jag har slutat göra det. inte bra för mig psykiskt att bli sviken mer. Bättre att gå in med negativ inställning och bli glatt överraskad.

Just nu sitter jag på tåget till Alvesta där jag ska vänta på tåg i 45 min till Hässleholm. sen vidare igen.
Har cider, ipod och tidningar så kommer gå himlans snabbt ner.
älskar verkligen att åka tåg, rensa huvudet lite för det behövs.
Borde dock ätit frukost men har några aprikoser med mig iaf.

Im ashamed that thinking of that i would do much better without you.

Nu ska jag läsa tattoo magasine, hänt extra bild och powerwalk.
Haha intressen på hög nivå.
blev ingen foto tidning då jag bara skulle sakna min kamera som jag lämnade hemma.
TTYL XOXO

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Skapa flashcards