Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 9 juli 2012

Mini semester

Av Isabelle Karlsson - 9 juli 2012 23:18

I helgen åkte jag ner till en vän i Sölvesborg för att komma bort ifrån Mark och bara ha det bäst.

Och det ska gudarna veta att jag hade!

Att sätta sig på tåget i söndags var hemskt.

Hade det ju så awesome och inte ett endaste bekymmer i hela världen.

Va ju Killeboom och helt as mysig stad.

Kommer defenitivt tillbaka när jag är ledig!

Dock ska jag jobba 18 dagar i rad från och med onsdag. UHU

men sen är det bannemej semester i iaf 2 veckor. Ångrar nu att jag inte tog fler veckor.


Nu ska jag gå och drömma mig bort ifrån knark mark.

har bara varit hemma ett dygn och är redan trött.

Borde åka iväg varje helg så man iaf står ut att vara här när man jobbar.

Dock ska jag ju vara på jobbet varje dag jätte länge...

Tänkte börja boka in sådana saker man ska göra innan man dör.

Kanske typ en gång i halvåret eller något så man har något att se fram emot alltid och så de sakerna blir av.

Ska skriva en lista så får vi se om någon vill haka på.

jag vill än så länge åka luftballong och lära mig surfa.

Nu spinner tankarna iväg som vanligt. Men ja god natt then, sov awesome!

Dröm om mig och informera mig om vad jag hittade på för dumheter.

xoxo

       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards