Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 17 juli 2012

Liseberg !

Av Isabelle Karlsson - 17 juli 2012 21:36

Idag jobbade jag som dubbelassistent och vi stack iväg till Liseberg under dagen.

Vi åkte massa olika karuseller, käkade glass i Ben & jerrys glassbaren, myste i solen och åt på burger king.

Hur awesome dag som helst, vi hade strålande solsken och var inte alls mycket folk där fastän det var Gothia cup.

Sen blev det fika i Borås, mini shopping och sedan hem för att lämna skrutten hos mamma å pappa då det är 11timmars pass imorgon.

Skrev ut min "ballonger med fötter" bild på fotopapper så den pryder min bokhylla så fint.

Hade velat ha den ännu större men är ju bara mobilkvalite men får se hur stor jag kan få den utan att den blir pixlig.

Ah blir så sur när jag tar awesome bilder med mobilen, varför tog jag dom inte med min kamera?

Attans också. Men men done is done. Kommer kanske mer tillfällen !

Ska ju till Liseberg på måndag med ett annat jobb.

Vore kul att åka dit någon dag med vänner, någon som är ledig mån-tors v 31?

Jag vill spela på hjul, åka karuseller, köpa töntiga saker, äta sockervadd, blåsa såpbubblor, soltorka efter flumeride och colorado, vinna saker, titta på allt, fota allt fint och bara ha en awesome dag.

Någon som tycker det låter som en bra plan och blev sugen?


Nu ska jag strax tvätta av mitt smink, borsta tänderna, smörja mig med sparkling body lotion och mysa ner mig i sängen.

hoppas ni sover gott allihopa, jag ska krama min fluff filt och ta en beautysleep.

Kisses and kisses and kisses and kisses and kisses and kisses and kisses and kisses and kisses and kisses!

 

 

Morgonkissarn.

 


jukebox och parisehjulet



     

ben & jerrys och "ballonger med fötter"

   

Slänggungorna och lovepotion

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards