Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 20 juli 2012

Ett fel närmare rätt

Av Isabelle Karlsson - 20 juli 2012 00:45

Jag mår himlans bra faktiskt. Ganska nöjd med det mesta.

Allting liksom funkar för en gångs skull.

Tror jag mår som bäst när jag jobbar jätte mycket och inte hinner sätta mig ner och rannsaka livet.

Man behöver inte gräva upp allt dåligt. Se de bra sidorna istället.

Tänk positivt och var glad.

Det ska jag försöka fortsätta med.

Vet att denna dagen är en av mina andra med humörsvägningar men man får passa på när man är glad!


När du sträcker dig efter mig
vad är det du känner vad är det du ser
vi faller på måfå tills vi faller isär
men de ser vi igenom och kan va det vi är
Men det finns dagar då jag kryper in i kroppen och gömmer mig
Du har orden som tömmer mig du har makten att bränna mig
Tills det enda jag har kvar är modet att ge mig av


Det finns tankar som går å aldrig kommer tillbaks
Det finns tankar som ställer mina känslor till svars
Vill va precis som du tror, som du tror att jag är
Men jag tror som jag vill å om du tror på det här
Vi ville båda dra med åt olika håll
Vi ville båda gå men ej på samma gång
Och skulden är vår med betoning på mig
Borde fatta mig kort, men fatta tycker för dig.



Jag är inte skyldig någonting

Du är inte skyldig mig någonting

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Skapa flashcards