Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 20 juli 2012

Its friday, im in love.

Av Isabelle Karlsson - 20 juli 2012 23:58

Kanske inte ska ta i direkt, nog ganska kär i dom dära Ben & Jerrys som jag fyllt min jobbdag med.

Har jobbat idag, 10-18. Åkt hem, hämtat Hanna, hämtat grejer, skjutsat runt henne lite varstans.

Sen hem hämta Tyson, köra han till mamma å pappa.

Hittade 200:- i ett kuvert nyss, HAPPY FACE.

Inte fattig just nu men gött ändå att hitta pengar bara sådär.

Tänkte ju börja töja örat och har just nu i 4örhängen och ringklockan plinga precis för gjorde grejer i fimolera.

Ska se om det funkar att göra så smala smycken utan att dom går sönder.

Annars får jag vänta på att töjningarna kommer på posten nästa vecka förhoppningsvis.

AS hett med töjningar, piercingar, tatueringar, muskler, solbränna...OH MY! MUMS!

Gärna lite längre hår, inte typ snaggat eller rakat. (på huvudet haha)


jag har många bodymodifications på väg, eller många planer, några bokade tider.

Får se vad som händer framöver.

Imorgon är det jobb, 9 till söndag kl 9. 24timmar pass är det bästa för då har det gått ett helt dygn när man är klar! Awesomeness för att få tiden att gå fortare.

62timmars jobb kvar å sen är det bannemej semester !

Glad chey! Puss på er, det förtjänar ni allihopa. Ni är awesome.

Nästa lördag kanske fylls av skojjigheter, fylla å goa brudar.

Det får vi bannemej kolla upp!

XOXO

 

If you want my body and you think I'm sexy
Come on, honey, tell me so
If you really need me just reach out and touch me
Come on, sugar, let me know

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Skapa flashcards