Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 22 juli 2012

Awesome Isabelle

Av Isabelle Karlsson - 22 juli 2012 23:12

Idag slutade jag kl. 9 efter ett 24timmars pass.

Sen hem till Maria och Jocke för att krama bäbis, fika och tjöta lite skit .

bestämde med Josse och Peter att grilla hos dom på kvällen så åkte hem för att fixa lite innan.

Städade lite, rensade grejer å slängde skit. Så ett steg närmare fin lägenhet igen haha.

Åkte och köpte grill grejer så man hade något att äta.

När jag sedan kom hem till dom så målade dom huset så jag hjälpte till så klart!

Klarade mig hyffsat ifrån att kladda ner mig själv med vit färg, bara lite på händerna och i håret.

Sen sprang tiden iväg så vi bytte om och började greja med maten och maria, jocke och lilla filip kom dit.

Guuud vad jag åt mycket mat, är som ett bottenlöst hål ungefär haha

Drog senare vidare till mamma å pappa för att pussa på Tyson som jag saknar massor.

Har bokat en tatueringstid på fredag för att fylla i den jag har på handleden!

Herregudars vad jag kommer dö, för tredje gången.

men men, vill man bli fin får man lida pin i guess.

inte lika roligt att fylla i tatueringar som att göra nya men behövdes verkligen göras så.

Får hoppas jag får mina töjningar i veckan så jag kan börja på riktigt, den jag gjort blir ju inte hålet större utav utan håller det fast vid den storleken.

Töjer ju enbart örat för att jag hittade en spiral ring som jag vill ha haha.


Imorgon blir det att jobba igen, 14-23 för att åka med till Liseberg.

Håll tummarna för att jag vinner massa chips, godis & choklaaaad!

Har sablans otur i spel ... Så förhoppningsvis tur i kärlek ! :D

Nu tog jag en kall öl, för att klara sista spurten, 5 dagars jobb kvar .

I can f* do this!!

Jag mår förbannat ovanligt bra, gäller att inte ta allt för allvarligt hela tiden!

Händer mycket nu och det mesta till fördel.

Köpte ett nytt rött läppstift och ett JÄTTE rosa läppglans så nu ska jag va snygg.

xoxoxo babes.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards