Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 25 juli 2012

Djurparken!

Av Isabelle Karlsson - 25 juli 2012 23:27

Idag jobbade jag som dubbelassistent 11-16 och vi var på Borås djurpark hela dagen.

Vi kollade på alla djuren, käkade glass, fikade, åt hamburgare å pommes.

Vågen har dåliga batterier så väljer att inte sätta i nya för att inse verkligheten haha.

Åkte sen hem och drog med mig Tyson till syster å peter då jag var tvungen att se hur det gick med verandan.
Guuuud vad bra det kommer bli! Kommer förtäras en å annan öl/cider där hihi

Tyckte att dom skulle köpa en pool men peter sa att jag skulle köpa en liten uppblåsbar.

Dagar som den här hade det faktiskt vart gött å ligga i haha

Dom skulle käka pizza till kvällsmat å jag blev sugen så jag å tyson köpte en pizza i örby å mumsade i oss halva.

Sen har vi bara tagit det lugnt och kollat på dum & dummare.

har spillt dricka på mig själv typ 8 gånger idag, har dessutom öppnat kolsyratvatten flaska utan att kolla så sprutade vatten i hela vardagsrummet. 2ndra gången det händer, fast förra gången var värre å hände i köket.


Förresten har jag både instagram och kik, keep in touch där med! = Isabellenk heter jag där :)
Lägger upp massa kort på instagram, men en del av dom hamnar här med då jag gillar de filtrena.

Nu måste jag lägga mig, upp om 8timmar.

Puss på er !

   


   


   

tyson betyder mest av allt <3






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards