Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 26 juli 2012

Trumma trumma!

Av Isabelle Karlsson - 26 juli 2012 18:31

Som om det lika gärna va
Det kommer alltid tyngre dar
Men jag är inte säker på
att jag kan bära dig

Men om vi litar på varann
har vi en liten chans
Att va osäker och svag
är precis vad jag vill va

Som om det lika gärna va
Jag borde tro att allt blir bra
Men jag är inte säker på
att du kan bära mig

Om vi inte längre kan
så får vi lära varann
Om man ångrar får man ändra sig

Jag vet hur jag förstör
Jag vet hur jag sänker dig
Jag vet hur jag plågar
Jag vet hur jag dränker dig

Jag vet vad du svarar mig
Vet vad jag får tillbaks
Jag vet hur du känner
Jag känner likadant

Jag är inte skyldig dig någonting
Du är inte skyldig mig nått

den svenska björnstammen, himlans bra texter.

Den spelades på radion idag på jobbet och jag älskar den !

Så hörni, sista dagen imorgon å då jobbar jag bara SEX Å EN HALV TIMME.

Sen ska jag fylla i tatueringen på handleden, gött att börja semestern med smärta!

men den behövs verkligen fyllas i och gött att få det gjort.

Nu ska jag hem till mamma å pappa å hämta skrutten för mamma åkte förbi lägenheten å hämtade han idag när jag var på jobbet.

Se om vi ska ta å grilla eller något.

Jag vill SOLA och blir brun(brunare)

Vill dessutom töja öronen mer.

TTYL XOXO

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards