Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 29 juli 2012

Bravader

Av Isabelle Karlsson - 29 juli 2012 12:24

Haha herregud vilken awesome helg!

I fredags käkade jag och Timmy tacos hemma hos mig sen gick jag till Jennifer och vi förkrökade med Frida och Sofie.

Men dom åkte hem och vi drog till kinna för att gå ut på kk men var lång kö så drog till en annan förfest så länge.

Himlans goa människor var det där och jag hade kul.

Sen stack vi till krogen och kön var kortare så vi kom in.

Vi dansade, drack och hade det förbannat bra!

Var inte så jäkla stark på lördags morgonen men jag levde och var glad ändå.

Åkte hem till mamma och pappa på eftermiddagen och hjälpte till att städa.

Men sen var jag en aningens rastlös och ville hitta på nått men ingen i mark var party pepp så åkte in till Borås för att hänga med Robert, Linnea och Jocke. 

Vi va först hos robert sen drog vi till lilla bränneriet och några till ställen.

Tog bussen hem själv mitt i natten men trevliga okända människor gjorde min bussresa!

Så underbart med sociala människor.

Fick åka själv från kinna och somnade så vaknade när vi var på stationen i skene så fick gå därifrån, attans.


Jag gav då fasen inte kroppen en chans i helgen, det ska gudarna veta!

Lite lätt öm, stel och sleten men det var det tamejfan värt denna gången.

Tack alla underbara människor som gjorde min helg helt underbar!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards