Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2012

Kevin Murphy Colourbugs

Av Isabelle Karlsson - 19 augusti 2012 22:57

Som alla vet älskar jag att färga och experimentera med mitt hår men min syster är ju inte jätte nöjd när jag kommer med världens slitnaste hår varje gång och nu när håret väl mår bra vore det dumt att börja igen.

Sååå hon tipsade mig om colourbugs som kevin murphy har kommit på, ett slags smink för håret.

Man tar helt enkelt någon stylingprodukt i håret och sen gnuggar man colourbugsen på det och färgen sätter sig i själva produkten, alltså ej i själva håret, sen tvättas det ut som vanligt när man duschar och ingen färg stannar kvar.

Syns dessutom jätte bra på mörkt hår med.

Jag hade nog inte haft på mig de ljusaste kläderna då man ej vet om håret skulle råka bli blött eller något när man har i det så det inte färgar av sig. men mörka kläder funkar ypperligt.

Smidigt för folk som mig som tröttnar lätt på färg och vill variera sig eller kommer på något annat kul man hade kunnat göra istället.

Så nu får det bli colourbugs för min del ett tag iallafall!

Jag är jätte nöjd och kommer fortsätta använda dom, har dessutom blivit en sucker för dip dye så det fick bli det första testet. Så jag inte kör det på riktigt nu, funkar ju lika bra med colourbugsen liksom !'

Men när håret blir långt får det nog bli en riktig bara för att det är så sjukt fint!

Så varsegoda, här har ni första försöket, eller ah skulle bara testa hur det blev iallafall.

    

 
 
Ingen bild

Sabina

20 augusti 2012 10:35

Såg på internetz att det funkar lika bra att använda ögonskuggor som colorbug. Vettne om det blir lika stark färg dock.

Isabelle Karlsson

21 augusti 2012 20:53

Nja tror inte det fäster lika bra. Men man kan ju testa!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Skapa flashcards