Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

Psykiskt trött.

Av Isabelle Karlsson - 27 augusti 2012 22:10

Ni vet när man känner att shit det här måste vara för bra för att vara sant?

Och det faktiskt var för bra för att vara sant?

Precis så är det.

Jag tänkte häromdagen att min osäkerhet på andra människor är obefogad och att man borde lita lite på människor.

NEJ nu tänker jag då absolut inte lita på andra människor. Dom är elaka och tänker bara på sig själva.


Jag har ätit pizza idag och umgåtts med människor som faktiskt får mig att må bra.

Imorgon ska jag till kära syster och få långt hår igen, dessutom ska vi NOG hälsa på mamma.

Inget är säkert förens det väl händer.


Jag vet inte vad jag ska säga faktiskt. 

Gör lite ont inombords. vad ska jag göra nu?

 

Jag hatar när folk slutar höra av sig när man diskuterar saker.

Som typ käftsmäll på käftsmäll? Man mår ju inte bättre.

Vad ska jag säga ? sucks to be me, sucks to be you but life goes on.

Jag orkar verkligen inte tramsa, för bra för det här.

Alla här i världen är värda en andra chans om dom ångrar sig?

Jag mår bra och är ganska glad ändå, finns inte så mycket mer att göra.

Jag är alltid glad, det vet ni väll?

Tråkigt när man inte betyder lika mycket för folk som dom betyder för en.

men det får vara slut med sådant.

Nu ska allt bli bra. Jag tänker inte finnas här för dom som inte förtjänar det.

Nu är det min tur att må förbannat bra.

 
 
Ingen bild

Syster Yster

28 augusti 2012 06:44

Klart du förtjänar att må bra! Du är världens bästa ju!
Tråkigt att lägga energi på folk som inte ger något tillbaka men sånt är livet tyvärr, man ger mycket mer än man får tillbaka. Men det är ju bara en vinst, hört talas om karma :)
Varma kramar

Isabelle Karlsson

28 augusti 2012 22:41

Aw systeryster !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards