Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2012

Bra dag!

Av Isabelle Karlsson - 28 augusti 2012 22:45

Idag åkte jag till Syster för att umgås, fixa iordning mitt hår, hälsa på mamma och ärva lite grejer.

Håret blev super fint och min syster är bäst och vet verkligen hur man gör.

Sen åkte vi till kungsmässan och käkade sushi som var okej, åkte sen vidare till mamma i kungälv för att sitta och tjöta alla 3. Kul att ses igen och se att hon mår ganska så bra just nu.

Klockan tickade iväg så jag och jessica fick åka för att hämta hennes bil och sedan hem till henne för att få kläder, stolar och en lampa. Fick dessutom träffa hennes pojkvän för första gången. Godkänd!
Kunde dock inte stanna länge då klockan redan hade blivit kväll så körde hem genom göteborg själv för första gången.

Gick galant! Körde inte fel en endaste gång, woho!

Hem till mor å far för att hämta skrutten sen hem för att testa kläder och betala massa internetshoppingsgrejer.

Hade dessutom fått mina grejer på posten ifrån barbarella, nu ska det bli fina hål i öronen hihi

Alla kläder passade och satt perfekt, men när ska jag kunna med att använda ett par byxor för 2000?
Får vara försiktig och ta hand om dom :D

tur att man har syskon med awesome smak och som har kläder som ej passar längre.

Lucky me!

tack för en underbar dag! Lycka +1!
Nu ska vi sova för att gå upp tidigt. Puss och hej!

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards