Världens bästa Isabelle

Alla inlägg under september 2012

Av Isabelle Karlsson - 27 september 2012 02:28

fick sovmorgon imorgon men tog ej tillfället i akt att sova länge.

klockan är ju bara halv 3 men har lagt mig i sängen i vilket fall! alltid något.

två jobb dagar kvar och när jag kommer hem så kommer mannen redan vara här!

Åh längtar massor och har inte ens gått ett dygn. 

Avstånd är jobbigt men det är så värt det när man väl ses igen.

Helgen kommer bli så sjuuukt underbar!

vi åker lördag och kommer hem på tisdag kväll, vill be epic.

har nog aldrig sett fram emot något så här mycket faktiskt.


allt känns bara så himlans bra och är nästan lite rädd för att vakna ur en dröm.

men har blivit lovad att allt är helt på sant<3

 

Av Isabelle Karlsson - 25 september 2012 22:48

Awesome dagar.

Nu är det bara 3dagars jobb kvar, sen kräftskiva och sen åker jag och Trym iväg!

Kommer antagligen bli bilder bomb när jag kommer hem igen.

Whicked!

Av Isabelle Karlsson - 20 september 2012 21:20

Saker som jag känner att jag vill göra innan jag helt enkelt dör en dag.

Denna listan kommer uppdateras och bockas av efterhand.

 

   = Saker jag har gjort sen listan skrevs.

 


        1. Åka luftballong
        2. Ha färgkrig
        3. Dip dye my hair
        4. Se norrsken irl
   5. Vara kär i någon som är lika kär i mig
        6. Träffa LitetBus
        7. Åka helikopter över någon awesome stad både dag och natt
        8. Gifta mig lyckligt
        9. Åka yacht
       10. Jorden runt resa
   11. Spela golf
  12.  Gå på Madame Tussauds vaxmuseum
       13. Simma med delfiner
       14. Rida på en elefant
       15. Åka motorcykel
  16. Bo i bästa sviten på ett femstjärnigt hotell
       17. Gå på filmpremiär
       18. Kasta en pil på en karta och resa till den plats pilen träffar
       19. Tillbringa julen och nyår på en sandstrand
       20. Bada naken i månskenet
       21. Rida i solnedgången på en strand
       22. Gå på en LMFAO konsert
       23. Gå på sensation i alla länder som det finns i

  24. Åka på Oktoberfest

       25. Tatuera minst halva kroppen

       26. 3D implantat (stjärna eller hjärta)

       27. Bli friad till på spektakulärt romantiskt sätt

       28. Lära mig surfa

       29. Åka limousine

       30. Åka på kryssning i de Norska fjordarna
       31. Besöka alla Disneyland

       32. Åka till Legoland

       33. Besöka Cedar point (Sandusky, Ohio i USA)

       34. Besöka så många länder det bara går och hinns med    (8 so far)

       35. Implantat

       36. Skriva en bok och få den publicerad och utgiven

       37. Jobba som modell

       38. Vara med i en film

  39. Se vita huset irl

       40. Göra egen sushi hemma

       41. Tatuera någon

       42. Se en tornado irl

       43. Bada i döda havet

       44. Bo utomlands          ------------- räknas norge?

       45. Äga en rosa bil

       46. Åka gondol i Venedig

       47. Lära mig spela ett instrument(helst theremin)

       48. Bleka tänderna

       49. Bli ekonomiskt oberoende

       50. Gå på en New York Yankees match

       51. Se pyramider irl

       52. Gå på kinesiska muren

       53. Äga en surfplatta

       54. Ha en walk-in closet

       55. Gå på en riktig bal 

       56. Lära mig ett helt nytt språk

       57. Spela beer-pong

       58. Gå på monstertrucktävling

       59. Spela på en theremin

       60. Åka segway

  61. Gå på Manchester United match i Manchester 

       62. Gå på Moulin Rouge i Paris

       63. Se ACDC live

       


 

...To be continued...

Av Isabelle Karlsson - 19 september 2012 18:53

Finns inte ord i denna världen som kan beskriva denna lycka och sorg på en gång.

Jag har verkligen haft det så sjuuuuukt bra, varit med de bästa människorna i hela världen, hittat på jätte mycket awesome saker och inga bekymmer alls!

Lärt känna nya människor, varit i oslo, arlanda, norrköping, blivit omkring skjutsad i ferrari, ätit ute hela tiden, varit på sensation white, varit på bio, åkt flygplan med tyson, druckit champange öl och jäger, bastat, ramlat, fått blåmärken, haft låååååånga minneluckor, dansat, kramats, pussats, fått komplimanger, fått blommor, haft besök, fått nya vänner, vinkat hej då till carro och levin, gråtit på flygplatsen, blivit tröstad.

Nu mår jag så sjukt bra och är hur glad som helst.

Lägntar tills på måndag och tisdag så klart men mest av allt till nästa helg! 

Överraskningar är nog det bästa som finns i hela världen!

Att ha något att se fram emot underlättar verkligen undertiden tiden.

Ska lägga mig i badkaret och slappa nu, förtjänar jag verkligen, 50timmars jobb kvar denna veckan!

Fjärilar i hela kroppen och jag mår hur bra som helst. Tack.

           

Av Isabelle Karlsson - 11 september 2012 20:54

Hade en awesome helg!

Party, hotellet, skene marten, chilla, förfest, borås, bastu.

Plenty of beer and awesome people <3

Tack allihopa me love you looooong time!

   

Av Isabelle Karlsson - 4 september 2012 23:03

Idag var jag med bästa Anna i Borås.
Vi åt på Eest och sedan begav vi oss till Pistolero då dagen äntligen hade kommit då jag skulle fixa iordning min trollslända .
Tog 4timmar men så värt det och med awesome sällskap så gick tiden fort!
Anna försökte få mig att tänka på annat än smärta med bouncing boobies, tatuerade stjärtar och nanka kvinnor med rävhuvuden. gick bra och så klart blev man glad!
Tack Anna för en awesome dag återigen <3

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Skapa flashcards