Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 19 september 2012

Herregud!

Av Isabelle Karlsson - 19 september 2012 18:53

Finns inte ord i denna världen som kan beskriva denna lycka och sorg på en gång.

Jag har verkligen haft det så sjuuuuukt bra, varit med de bästa människorna i hela världen, hittat på jätte mycket awesome saker och inga bekymmer alls!

Lärt känna nya människor, varit i oslo, arlanda, norrköping, blivit omkring skjutsad i ferrari, ätit ute hela tiden, varit på sensation white, varit på bio, åkt flygplan med tyson, druckit champange öl och jäger, bastat, ramlat, fått blåmärken, haft låååååånga minneluckor, dansat, kramats, pussats, fått komplimanger, fått blommor, haft besök, fått nya vänner, vinkat hej då till carro och levin, gråtit på flygplatsen, blivit tröstad.

Nu mår jag så sjukt bra och är hur glad som helst.

Lägntar tills på måndag och tisdag så klart men mest av allt till nästa helg! 

Överraskningar är nog det bästa som finns i hela världen!

Att ha något att se fram emot underlättar verkligen undertiden tiden.

Ska lägga mig i badkaret och slappa nu, förtjänar jag verkligen, 50timmars jobb kvar denna veckan!

Fjärilar i hela kroppen och jag mår hur bra som helst. Tack.

           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Skapa flashcards