Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Isabelle Karlsson - 9 oktober 2012 00:44

Jag var inne på att vi skulle till Malmö och kolla på en konsert på fredagen och jag hade gissat mig till att vi skulle på oktoberfest på lördagen.
Men några timmar innan jag slutade jobbet så skickar trym sms om att vi skulle till Tyskland redan på fredag!
så fick ställa om helt och dra till flyget med en gång när jag slutade!
Jag blev så SJUKT glad! Världens bästa pojkvän indeed!!
Så vi åkte till landvetter, satt i busines lounge och åt och drack lite innan vi stack.

Ca 2timmar flygresa sen framme och vidare med taxi till Marriott hotel där vi skulle tillbringa två nätter.
Tog det lugnt på kvällen då vi kom fram ganska sent, så vi åt på hotellets restaurang och tappade det mesta i golvet haha.
Sov gott och sen hotell frukost! Vill alltid ha så mycket att välja på på morgonen och bara kunna välja och vraka.
Så sjukt gott!

              


Sen drog vi till OKTOBERFEST och gick runt å kollade och drack en del öl, 22+ grader och strålande sol, as gött!
Att komma in i ett öl tält var svårare än man kan tänka sig men vi hade det hur bra som helst ändå.
Gick och beställde tatueringstid på Unlimited tattoo sen vila lite och sen tatuera sig.
OKTOBERFEST igen kvällstid, så sjukt mysigt att bara gå runt och kolla!
Promenixade till Hard rock cafe för att få i oss lite mat och mera ööl och drinkar.
Trötta och slitna gick vi och la oss i relativ tid typ.


               


Söndagen bestod av mer hotell frukost, turistande med turistbuss, BMW museum, vara vilse, erotikmässa och hemgång.


           


Tråkigt att komma hem till Sverige- igen men fick ju sova med den bästa och inte börja förens 17 på måndagen.
Dessutom bestod måndagen av kramande hej då till Trym som åkte till Norge, fransförlägning hos bästa Helena och sushi.
Sen jobbade jag 17-23 och då drog vi in till Borås för att kolla på Hypnotisören som var en helt ok svensk film.
Massa mölande av popcorn dessutom!

Som ni hör har jag haft det huuuur bra som helst och jag är hur nöjd som helst!
Tack till världens bästa man!

 

(psst! dessutom fick vi reda på att vi var gifta på flygplatsen när säkerhetskontroll personalen kallade mig tryms wife, nemen det hade vi ingen aning om!)

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Skapa flashcards