Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Isabelle Karlsson - 10 oktober 2012 23:30

Vakna, 10 min att göra sig iordning på innan åka till jobbet, kramas och säga hej då till mannen som åkte tillbaka till Oslo, inse att hela bilen är igenfrösen, skrapa rutor för mitt liv, köra utan att se ett piss resulterar i - full värme på fläkten, stickade tumvantar, nervevade rutor i -4grader. Så jävla hett.

Jobba 11timmar, handla ingredienser till soppa, hälsa på folk, laga soppa, kolla tv, inse att klockan är för mycket och jag borde sova.

Ändå 1timmas sovmorgon imorgon! Somliga har tur ibland!

Jobbar dock tors, fre, lör och sön. SEN ledig två dagar.

Och för er som bara vet allt awesome jag gör och typ tror jag har slutat jobba - NEJ så är det absolut inte.

jag jobbar hela tiden när jag inte är iväg så jag förtjänar det och lever inte bara prinsess livet som det verkar.

Sliter lika mycket som innan men har fått en anledning till att göra det.

Blivit lätt beroende av Cola och Aquaphor och av att inte va i Sverige.

Tyskland på fredag, WHOOP WHOOP.





YOU are the place where i want to be.

 

 

 

<3

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Skapa flashcards