Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Isabelle Karlsson - 11 oktober 2012 22:11

 

Av Isabelle Karlsson - 11 oktober 2012 19:35

Bästa sättet att förverkliga sina drömmar är att vakna.


Försov mig nästan idag, eller ah det gjorde jag och vaknade 10min innan jag MÅSTE senast åka till jobbet så slängde på mig kläder och ut å skrapa rutorna på bilen! 
när jag skrapat klart och satt mig för att köra iväg inser jag att det hade gått fortare att gå än att skrapa och köra dit.

Men men. Får vara duktig en annan dag, tar ju ca bara 10min att gå till jobbet.

Jobbade 10timmar och är slut, borde diska, städa och tvätta men får bara bli dusch idag orkar verkligen inte annat.

Tycker det är lite tråkigt när folk inte kan vara glad för ens skull ibland.

Tur att jag är nöjd med livet och att folk får skylla sig själva om dom inte lever som dom vill.

Mina i-lands problem idag var att kaffet var blaskigt och inte var gott, att godispåsarna var svåra att öppna, försov mig till mitt jobb, behövde skrapa rutorna på bilen.

SÅ underbart liv har jag just nu att det är det enda jag har att klaga på.
Jo såklart saknar jag Trym med, men får träffa honom imorgon igen så jag får stå ut.

Känner mig lite lätt övertrött och skrattar så jag nästan gråter åt allt.
      



GLAD ISABELLE 


 

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards