Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2012

Vill ni veta en sak?

Av Isabelle Karlsson - 18 oktober 2012 22:10

Åh vet ni vad jag tycker är MYCKET kul?

När man får reda på att folk pratat med ens vänner och är hur avundsjuka som helst på hur man lever sitt liv.

Asså saken är den, är ni inte nöjda med erat liv så gör något åt det.

För INGEN annan kommer ta tag i saken åt er.

Jag kan inte hjälpa att ni nöjde er för tidigt och med för lite för att sen leva på att vara avundsjuka.

det är bara att köra all in och hoppas på det bästa!
Och vet ni en till sak?

Jag behöver inte hoppas på det bästa längre för JAG HAR den bästa.

Och just imorgon kommer den bästa ner och hämtar mig efter jobbet och så spenderas helgen i Oslo<3

Tänk på det nästa gång eran pojkvän ej orkar hämta er!

oslo-skene, skene-oslo är en bit att köra för att bara hämta Isabellen, men min man är bäst sådeså<3

Och bara för att folk pratar om det så kommer det bli ännu fler å utförligare inlägg här.

Och dessutom har jag rejält mycket fler läsare nu, hur kul som helst!

Keep up the good reading!

 

 

I wanna feel the sunshine on my face.


It's gonna be a beautiful moment.


It's gonna be a beautiful day

 

   

Finaste piercingar, ögonfransar och örhängen<3

 
 
Mitsukai

Mitsukai

19 oktober 2012 00:48

Du förtjänar det bästa, jag står fast vid det <3
Ha det så jävla awesome i Norge!!!

http://mitsukai.blogg.se

Isabelle Karlsson

20 oktober 2012 22:28

Aw du är bäst!
Tack så mycket det betyder mycket

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards