Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 15 november 2012

Funderingar

Av Isabelle Karlsson - 15 november 2012 10:52

Nu är det verkligen mycket som ska göras och saker som man ska komma fram till.
Vi har en lägenhet och de andra började flytta in igår. Jag är i sverige och kan inte göra någonting alls utan bara jobba klart först och åka till tyskland i helgen.
Har 6 dagar kvar att jobba efter denna. Känns så himlans långt kvar.
Efter det börjar min flytt till Haslum i Oslo.
Kommer bli hur bra som helst, ska bara få papper från skatteverket sen ska jag söka jobb och skaffa norskt abonnemang och mobil.


Behöver fundera ut vad jag ska ha med mig och vad som faktiskt behövs.
Har så mycket onödiga grejer hemma som ska säljas, ges bort och slängas.
Vad behöver man egentligen?
Får börja packa så det bara är att slänga in i bilen när Trym åker upp nästa gång.


Har nog inte riktigt förstått att jag bor i ett annat land om en månad.
Jag har ju bara bott i Örby och Skene, högst en mil från mamma och pappa.
Men det ska bli jätte kul att bo med bästa mannen och två av hans vänner.
Lägenheten är jätte fin (dock har jag bara sett den på kort) men de andra gillar den och säger den är fin i verkligheten med.
Finns: tvättmaskin, torktumlare, diskmaskin och balkong! Hur bra som helst.
Behöver sluta jobba så jag hinner med allt, efter ett 10timmars pass orkar jag ingenting - helt slut.
Dessutom vill jag bara hem å kramas med Tyson.


Måste dessutom ha en hej då fest någon gång i December!
Får planera in det snart så alla kan komma och bli bananas.
Men kommer ju komma hem en del så klart, hemmakär som attans.
Jul får vi se var den firas, inte säkert än. Måste dessutom köpa julklappar till alla som varit snälla.
Är trött och snart är det lunch.
Hur ska jag hinna allt?


I Tisdags köpte trym en bmw x5 och jag bytte dermal smycke, himlans fin men nu är det rött och svullet så får läka igen.
Bling bling isabelle såklart!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards