Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Isabelle Karlsson - 16 november 2012 23:33

Försovning.

Olycka på 156:an så taxin var försenad-tog fel väg-hittade tillslut- Försenade.

på eftermiddagen- åka med alldeles för trött taxichaufför som håller på att somna- prata konstant med han om allt i världen så han höll sig vaken- jobba över- stressa- få trasiga brev på posten.

Sen åkte jag och åt middag hos världens bästa sylvide och kenneth!
Träffade många underbara människor som jag har saknat och var så kul att träffa dom igen.

Åt grekisksallad, tzatziki, moussaka, oliver och bröd. HUR gott som helst!
Fick även ett jätte fint armband i förskotts julklapp då det inte är bestämt vart vi ska vara på jul än :)
Tur att dagen slutade jätte bra och nu är jag helt slut, ska dessutom upp tidigt å jobba men motivationen finns inte riktigt där.

Jag har verkligen ingen ork, är lite mycket på en gång nu och hoppas kroppen mår bättre när jag jobbat dessa 5 sista dagarna. Får hoppas den står ut tills dess och inte lägger av innan. (lite nervös för det)


Måste köpa julklappar! häpp häpp!

Saknar min man men imorgon efter jobbet får jag äntligen träffa han igen, 3 dagar kan kännas som en evighet.
Nu ska jag sova för att slita som ett djur imorgon. Over and out. xoxo

 

Tack Sylvide & Kenneth!<3


 

Inte ok att få posten riven itu, särskilt inte regetreringsbevis.

"Hålslå inte registreringsbeviset.(ett hålslaget registreringsbevis kan utomlands uppfattas som makulerat)"

ahahha ja attans.


Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards