Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Isabelle Karlsson - 22 november 2012 22:20

skit-panorama-mobilkort
ni fattar hur det ser ut typ iaf.
och ni får ha överseende med kaoset då korten är tagna mitt i flyttningen så allt är typ bara inslängt.
mitt och tryms rum, vardagsrum & toan.
kommer väll mer kort nu när jag flyttar imorgon.
helt sjukt att det är redan imorgon!!
har egentligen en del att göra men får göras sen helt enkelt.
får ta det lugnt och andas efter imorgon.
är en kärring och la mig i sängen redan kl 22 idag.
sjuuukt trött och rädd för att bli sjuk.
peppar peppar.
upp kl 6 imorgon för att tagga jobb i 8 timmar. måste säga hej då till alla goingar som jag kommer sakna något otroligt.
jobbigt att "ta farväl" men kommer ju komma hem och hälsa på.
nu ska jag sova för deckar snart.
mycket uppdatering här lovas!!:)

Av Isabelle Karlsson - 22 november 2012 13:10

Var i Oslo i Måndags till tisdag och var hemma igen 3 på natten/onsdag morgon. Började jobba 6.30 och det tog halva dagen att vakna till liv.
Men gick super bra ändå men var lite tråkigt att säga hej då för det var sista dagen på det jobbet.
åkte till oslo bara för att kolla hur lägenheten såg ut och det känns himlans bra och kommer nog trivas fin fint. så fick skylla mig själv att det blev så lite sömn.
jag flyttar efter jobbet imorgon Fredag och tror inte jag har förstått det riktigt än. känns lite overkligt att faktiskt få tummen ur och bryta av vardagen för att göra något helt nytt.
kommer bli så himlans kul!
Men jag kommer ju självklart komma hem emellan för att träffa alla underbara människor och en fest kommer det så klart bli snart!
jobbigt att säga hej då men ni blir då inte av med mig för alltid!:)
Tyson kommet få bo hos mamma å pappa ett tag tills allt är iordning med lägenheten, jobb och så. kommer bli jobbigt att vara ifrån honom så får åka hem och hälsa på han ibland.
Kommer antagligen fira jul hemma för det är jag nog inte redo att ge upp än och vill fira den med bästaste brorsdottern Annie<3

Kommer skaffa norskt nummer och säger till när jag har det. om man vill ha adressen är det bara att fråga.
och självklart får man komma upp och hälsa på!
åh jag är så exalterad och så himlans glad över detta och jag har bästa mannen i mitt liv!<3

Imorgon jobbar jag 7-15 sen hem för att slänga ihop lite grejer, göra mig iordning och ta bussen till gbg för att sedan ta bussen till Oslo!

Lycklig chey indeedelido!

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards