Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 23 november 2012

Nu händer det!

Av Isabelle Karlsson - 23 november 2012 21:17

Imorse vaknade jag av att mobilen ringde och jobbet frågade var jag var och jag utbrister: HELVETE !
så slängde på mig kläder och åkte dit. tidsrekord ifrån sovandes i sängen till jobbet- 5min. herregud.
första gången någonsin jag försovit mig så jag inte varit på jobbet i tid.
Ironiskt då det var sista dagen på jobbat haha.
Någon gång ska vara den första för allt!
Var tråkigt att säga hej då till alla underbara människor jag lärt känna på angeredsgymnasiet. men kommer defenitivt träffa alla igen någon gång. ni vet vilka ni är och stor kram till er återigen!<3
Jobbade till 3 sen hem för att slänga ihop lite grejer och duscha, tog bussen från skene vid 6 till göteborg och nu har jag suttit en stund på bussen till oslo.
Vi skulle nog gå ut på krogen när jag kommit fram och fått lastat in mina saker i lägenheten.
behöver lite untz untz en fredag som denna!

Har nog fortfarande inte förstått att jag faktiskt är på väg till oslo för att bo där på riktigt. men det kommer nog snart. är trött och försökte sova men gick inte så bra. får göra ett nytt försök snart igen.
I vilket fall är jag sjukt glad över att flytta och det kommer bli hur bra som helst!
Ska försöka hålla er så uppdaterade det går så klart!
puss på er allihopa!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards